از بدو پیدایش قارچ خوراکی دانشمندان به دنبال راههای جایگزین این ماده پروتئین دار با سایر غذاهای پروتئینی شدند. روز به روز بر تکنولوژی های تولید قارچ خوراکی افزوده شد تا اینکه انحصار این محصول غذایی بی نظیر برداشته شد و دانش آن به سایر نقاط جهان منتقل شد. اما هنوز یکسری نکات فنی و کارامد وجود دارد که متعصفانه شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی هنوز حاضر به ارسال دانش آن به جاهای دیگر نشدند مثلا خاک پوششی که در اروپا از روش های دیگری برای تامین رطوبت استفاده می شود.

این وبلاگ سعی دارد تا با استفاده از دانش بومی پیشرفته ترین نکات رو به کسانی که در این صنعت فعالیت دارند نشان بدهد به عنوان مثال تولید بذر که پژوهشکده ما به جرات می توان گفت بهترین و با کیفیت ترین بذر را تولید می کند به طوری که با نمونه خارجی خودش تفاوتی ندارد. 

بذر های تولیدی شرکت ما شامل بذر قارچ صدفی و قارچ دکمه ای می باشد که در مواردی بذر قارچ شیتاکه نیز تولید می کنیم.

برای کسانی که تازه وارد این کار شده اند پیشنهاد می شود که از قارچ صدفی شروع کنند تا کار رو یاد بگیرند و متحمل خسارت های زیاد نشوند.

کلیه بذر های سفارش شده درجه یک می باشد که بوسیله پیشرفته ترین وسایل آزمایشگاهی زیر نظر بهترین متخصصین دانشگاهی تولید می شود.

مقدار سفارش بذر ها باید بالای 10 کیلو باشد که به دلیل تازه بودن بذرهای تولیدی سفارشات بعد از 14 روز کاری آماده تحویل می باشد.

ارسال به سایر نقاط کشور پذیرفته می شود. هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

آدرس: خراسان رضوی. مشهد. کیلومتر 10 جاده قوچان

تلفن تماس: 09159280170